کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با ۹ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.