کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته های اخیر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و به یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین تر تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان به مانند نیم فصل اول در نیم فصل دوم هم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و این تیم پس از پیروزی در هفته هفدهم برابر صنعت نفت آبادان دیگر رنگ پیروزی را ندیده و با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و خط سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی روی نیمکت خود داشته و دو مدیرعامل را به خود دیده است. در تاریخ دو دی ۱۴۰۲، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه، حمیدرضا شعبانی از مدیریت این باشگاه کنار رفت و بهرام رضائیان که سابقه نه چندان خوبی را در تیم پارس جنوبی جم داشت به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

فولاد تحت مدیریت رضائیان، ۱۳ بازی انجام داده که تنها دو دیدار خود را پیروز شده است و از مجموع ۳۹ امتیاز این تیم، ۱۲ امتیاز کسب کرده است. رضائیان در حالی که از هفته یازدهم به عنوان مدیرعامل فولاد انتخاب شد در اولین تصمیم خود «ایگناسیو مارتینز» اسپانیایی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار کرد. پس از آن احمد آل نعمه به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد و توانست دو پیروزی خوب برابر نساجی و نفت به دست آورد اما ۳ شکست برابر گل گهر، پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا این مربی جوان از هدایت فولاد کنار رود و عبدالله ویسی جایگزین وی شد اما کماکان آل نعمه به عنوان مربی عضو کادر فنی فولاد است.

فولاد با حضور ویسی دو تساوی متوالی برابر استقلال خوزستان و هوادار را تجربه کرد و در دو بازی اخیر خود نتایج را به شمس آذر و مس رفسنجان واگذار کرده است. عدم تصمیمات درست از سوی مدیریت باشگاه فولاد باعث شده تا این تیم به یکی از مدعیان سقوط تبدیل شود و در صورت نتیجه نگرفتن فولاد در دیدارهای باقی مانده مدیریت این باشگاه باز هم دست خوش تغییراتی خواهد شد و ممکن است رضائیان جایگاه خود را از دست دهد.

فولاد ۶ بازی مهم تا پایان فصل دارد و ویسی روز گذشته و در پایان دیدار با مس رفسنجان در نشست خبری به هواداران این تیم قول خوشحال بودن در پایان فصل را داد و باید ماند و دید این تیم قدیمی و پر هوادار در جنوب کشور می‌تواند در لیگ برتر ماندگار شود یا خیر. شاید اگر مدیرعامل جدید فولاد اعتماد بیشتری به احمد آل نعمه به عنوان سرمربی این تیم می‌کرد شرایط کنونی فولاد بهتر بود مربی‌ای که از ابتدای فصل در این تیم حضور داشته و با شرایط بازیکنان آشناست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.