کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ را به اطلاع مسئولان فیفا رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره‌ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسئولان هر یک از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود، اطلاعات لازم را به روز رسانی می‌کند.

در این جلسه، مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تار‌قلی‌زاده سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفت‌وگو داشتند. صحبت‌های مطرح شده بین آنها در ۷ محور بود که به برنامه‌های جاری و آینده فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه‌ای برای تمامی رده‌های فوتبال و بخش‌های مختلف آن است. همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه‌های فشرده‌ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت‌های صاحب سبک در حال اجرا است.

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را با تعیین اهداف مربوط تا ۱۴۱۴ هجری شمسی بیان کرد و آنها را شرح داد. همچنین درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در سطح پایه نیز بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز در جریان اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در فدراسیون جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.