کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه بان جوان پرسپولیس رویایی را برای آبادان در سر می پروراند که کمتر کسی تصور می کرد بتواند آن را فتح کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.