سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از هافبک میانی این تیم تمجید کرد و گفت او در نیم‌فصل دوم متحول شده است.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم برابر ملوان بندر انزلی گفت: پرسپولیس با اینکه نسبت به بازی‌های گذشته کمتر موقعیت گل ایجاد کرد، ولی در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفت. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود تا تیم از کورس قهرمانی عقب نماند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی‌های قبلی مدافعان کناری پرسپولیس بیشتر نفوذ می‌کردند، ولی در این بازی نفوذها کمتر بود. به هر حال پرسپولیس برابر تیمی باکیفیت قرار گرفته و نتیجه هم برایش مهم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از سنگربان جوان این تیم پرداخت و یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این چند بازی فوق‌العاده کار کرده است. البته او نیاز به این دارد تا بیشتر مورد اعتماد تیم و خط دفاعی قرار بگیرد.

استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: آن اوایل شاید کار اوسمار سخت بود تا خودش را به هواداران ثابت کند، ولی نتایج این مربی راضی‌کننده بود و نحوه بازی پرسپولیس هم تهاجمی شده است. پرسپولیس در بازی‌های اخیر از لحاظ ایجاد موقعیت گل در بهترین شرایط قرار داشته است و خریدهایی مثل آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و ارونوف هم به پیشرفت تیم کمک کرده‌اند. از نقش سروش رفیعی در میانه زمین هم نباید به سادگی گذشت. ما یک رفیعی متحول‌شده را می‌بینیم که به خوبی تیم را در وسط زمین مدیریت می‌کند.

وی در واکنش به مصاحبه استقلالی‌ها علیه تیم پرسپولیس اظهار داشت: بهترین کار این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس جواب این مصاحبه‌ها را ندهند و آن را به باشگاه واگذار کنند. مسائل بیرون زمین هم قطعاً در این هفته‌ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز داشته باشد تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این بین بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید که بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چند مصاحبه یا برخی حرکات غیرحرفه‌ای دیگر در جام ملت‌ها، چگونه جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سفت و سخت وجود داشته باشد خیلی چیزها کنترل می‌شود. وقتی هر فردی به خودش اجازه بدهد در مورد داوری یا تیم حریف خیلی راحت صحبت کند و برخوردی هم صورت نگیرد، باز هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید با این مسائل برخورد کنند.

استیلی راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به خاطر سبک فوتبالش و اینکه تهاجمی بازی می‌کند، شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.