مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید بار دیگر مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلوارو موراتا که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در عضویت یوونتوس بود و با عملکرد خوبش در این تیم ایتالیایی، رئال مادرید را مجاب کرد که بند بازخرید ۳۰ میلیونی‌اش را فعال کند و او را به جمع کهکشانی‌ها بازگرداند، حالا بحث بازگشتش به جمع راه‌راه‌پوشان تورین برای بار سوم مطرح شده، این در حالی است که او بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ هم به طور قرضی برای بانوی پیر بازی کرد.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا از برنامه‌های باشگاه یوونتوس برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی قبل از مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها خبر داد. طبق این گزارش؛ با توجه به اینکه مویزه کین احتمالاً در تابستان از جمع بیانکونری جدا خواهد شد، یوونتوس مایل است یک مهاجم جدید به جای این مهاجم ایتالیایی به خدمت بگیرد، بنابراین، ایده جذب آلوارو موراتا برای یووه دوباره مطرح شده است.

این مهاجم اسپانیایی خانه‌ای در تورین دارد و می‌تواند مطمئن باشد که در یووه در حالی که مورد اعتماد کادر فنی است، در سطح بالا بازی کند. موراتا رابطه بسیار خوبی با باشگاه اتلتیکومادرید دارد و این باشگاه اسپانیایی می‌تواند حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو برای انتقال قطعی این بازیکن طلب کند.

بازگشت موراتای ۳۱ ساله به یوونتوس تنها به جدایی مویزه کین بستگی ندارد، بلکه باید دید که یوونتوس در صورت فروش بازیکنانی همچون آرکادیوش میلیک و حتی فدریکو کیه‌زا چه میزان مبلغی به دست خواهد آورد.

آلوارو موراتا که سابقه بازی در چلسی را هم دارد، در مجموع دو دوره حضورش در یووه در ۱۸۵ بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار ۵۹ گل‌زده و ۳۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

او در فصل جاری در ۴۱ بازی که برای اتلتیکومادرید به میدان رفته، موفق به ثمر رساندن ۲۰ گل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.