سرمربی تیم فوتبال آرسنال با وجود تساوی خانگی شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد توپچی‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بایرن مونیخ بود و در نهایت تن به تساوی ۲-۲ داد، پس از این دیدار گفت: در لیگ قهرمانان نمی‌توانید چیزی به حریف بدهید و ما امروز دو گل به آنها تقدیم کردیم. وقتی شما چنین وضعیتی داشته باشید، مجازات می‌شوید و این بزرگترین درس است.

وی افزود: اختلاف سطح تیم‌ها در این رقابت‌ها بسیار کم است و ایجاد موقعیت‌های باکیفیت در مقابل این سطح از حریفان واقعاً دشوار است اما من فکر می‌کنم که تیم خونسردی زیادی از خود نشان داد، به خصوص بعد از اینکه ۲ بر یک در نتیجه عقب افتادیم. در چنین شرایطی ممکن است به حریفان خود فضای بیشتری بدهید اما ما این کار را نکردیم و بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدند، تأثیر زیادی بر بازی‌مان گذاشتند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان خاطرنشان کرد: من این باور را در بین بازیکنان احساس می‌کنم که هفته آینده برای ارائه بازی بهتر به مونیخ می‌رویم.

توپچی‌های لندن حالا باید خود را برای باز یکشنبه با استون‌ویلا در لیگ برتر انگلیس آماده کنند و سپس برای بازی برگشت با بایرن آماده شوند، دیداری که چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.