سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از تساوی تیمیش مقابل آرسنال از داور بازی انتقاد شدیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در پی تساوی ۲-۲ شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه آرسنال در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم ما می‌توانستیم بازی را ببریم. ما در مقطع پایانی بازی توسط کینگسلی کومان صاحب یک موقعیت خوب شدیم و یک خطای هند واضح هم بود که داور می‌توانست برای‌مان پنالتی بگیرد. می‌دانستیم که باید بهتر از بازی قبلی‌مان (بازی با هایدنهایم) بازی کنیم. ما در خارج از خانه به تساوی رسیدیم و وضعیت روشن است. ما به حمایت هواداران‌مان و همین شور و اشتیاقی که در بازی داشتیم، نیاز داریم. با این شرایط می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی درباره خطای هند گابریل مدافع برزیلی آرسنال در محوطه خودی که گلن نایبرگ داور سوئدی بازی در کمال ناباوری توجهی به آن نکرد و پنالتی به سود بایرن نگرفت، اظهار داشت: داور اشتباه بزرگی مرتکب شد. من می‌دانم که این یک موقعیت دیوانه‌کننده بود. داوید رایا توپ را زمین گذاشت، سپس داور سوت زند و گابریل توپی را که دروازه‌بان‌شان به سمتش زد را با دست گرفت. چیزی که ما را واقعا عصبانی می‌کند، توضیح داور بود. داور به بازیکنان ما گفت که این یک اشتباه بچگانه بود و او این حرکت را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان پنالتی نخواهد گرفت. این توضیحی وحشتناک از جانب داور است. اشتباه بچگانه، اشتباه بزرگانه، هر چه که باشد این ما را عصبانی می‌کند چون این تصمیم بزرگی علیه ما بود.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان درباره وضعیت بال آلمانی‌اش که در دقیقه ۷۰ به دلیل مصدومیت جای خود را به رافائل گوئریرو داد، خاطرنشان کرد: سرژ گنابری از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و دوباره (او به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود) به دور از ترکیب خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.