سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در مصاف با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در تقابل با منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تن به تساوی ۳-۳ داد، پس از این دیدار گفت: بازی فوق‌العاده‌ای برای هر دو تیم بود. ما نسبت به کیفیتی که در زمین دیدیم، تردیدی نداشتیم. دو تیم فوق‌العاده در این بازی به مصاف هم رفتند. بازی با نتیجه تساوی پایان یافت اما ما از کاری که انجام دادیم، راضی هستیم و امیدواریم آن را در بازی برگشت در منچستر تکرار کنیم.

وی افزود: ما بازی بسیار خوب و پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و رقابتی بودیم، این در حالی است که انرژی لازم برای تحت‌فشار قرار دادن منچسترسیتی از جلو را داشتیم. ما با گلی که خوردیم بازی را خیلی بد شروع کردیم اما بعد از آن توپ‌های زیادی را از آن خود کردیم و به دنبال انتقال آن در زمین بودیم. بعد از آن کمی اوضاع پیچیده‌تر شد. ما این شانس را داشتیم که ۳ بر یک در نتیجه پیش بیافتیم، اما آنها دو گل عالی به ثمر رساندند و ما تعهد داشتیم که بازی را مساوی کنیم. اکنون در بازی خارج از خانه با یک نقطه ضعف کوچک روبه‌رو هستیم، اما مطمئن هستیم که می‌توانیم این عملکرد را در منچستر تکرار کنیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: این دیداری بود که ما می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم چون ما شانس برتری ۳ بر یک داشتیم اما وقتی بازی ۳ بر ۲ به سود من‌سیتی بود، اگر اعتماد به نفس لازم برای بازگشت به بازی را نداشتیم، می‌توانستیم شکست بخوریم. این نتیجه عادلانه‌ای برای کاری است که هر دو تیم انجام دادند. ما این ایده را داریم که در بازی برگشت هم همین عملکرد را ارائه دهیم و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

آنچلوتی درباره بازی زیر سقف بسته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گفت: واقعاً جوی که در این بازی بود را دوست داشتم. هواداران جو خوبی ایجاد کردند و به تیم کمک کردند. ما خوشحالیم که در ورزشگاه خانگی‌مان بازی کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.