در رده‌بندی گل‌های به ثمر رسیده با ضربات سر پرشی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر با اختلاف از سایر نفرات بالاتر ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از گل‌های زیبای این هفته سری A، گلی بود که ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی در جریان پیروزی ۴ بر ۲ مقابل مونتزا بود. اوسیمن برای زدن ضربه سر منجر به گل، توپ را در ارتفاع ۲ متر و ۳۳ سانتی‌متر از زمین به سمت دروازه حریف فرستاد و به خاطر گلش مورد تحسین و تمجید فراوانی قرار گرفت. پرش اوسیمن اما حتی جزو ۱۰ پرش بلند به ثبت رسیده در تاریخ فوتبال برای گلزنی با ضربه سر نبود.

به بهانه گلزنی مهاجم ۲۵ ساله، سایت اسکای اسپورتس ایتالیا، رده‌بندی ۱۰ پرش بلند تاریخ فوتبال که منجر به ثبت گل شده‌اند را منتشر کرد. در این رده‌بندی بلندترین پرش ثبت شده در تاریخ سری A متعلق به فیکایو توموری مهاجم میلان برای گلی است که ماه می سال ۲۰۲۱ به یوونتوس زد. او در ارتفاع ۲ متر و ۶۱ سانتی‌متری از سطح زمین به توپ ضربه زد. رکورد توموری اما در رده‌بندی کلی چهارم است و در این رده‌بندی کریستیانو رونالدو به خاطر گلی که با پیراهن رئال مادرید در ماه فوریه سال ۲۰۱۳ به منچستریونایتد زد، صدرنشین است.

رده‌بندی کلی:

کریستیانو رونالدو مقابل منچستریونایتد (فوریه ۲۰۱۳) ۲ متر و ۹۳ سانتی‌متریوسف النصیری مقابل تیم ملی پرتغال (دسامبر ۲۰۲۲) ۲ متر و ۷۸ سانتی‌متربویس موگابی مقابل راس کانتی (ژانویه ۲۰۲۱) ۲ متر و ۶۲ سانتی‌مترتوموری برابر یوونتوس (می ۲۰۲۱) ۲ متر و ۶۱ سانتی‌مترویکتور اوسیمن برابر اسپتزیا (فوریه ۲۰۲۳) ۲ متر و ۵۸ سانتی‌مترکریستیانو رونالدو مقابل سامپدوریا (دسامبر ۲۰۱۹) ۲ متر و ۵۶ سانتی‌مترزلاتان ابراهیموویچ برابر اینتر (فوریه ۲۰۲۰) ۲ متر و ۵۳ سانتی‌مترکریستیانو رونالدو برابر تورینو (می ۲۰۱۹) ۲ متر و ۴۷ سانتی‌مترکریستیانو رونالدو برابر اوساسونا (نوامبر ۲۰۱۱) ۲ متر و ۴۴ سانتی‌متر کریستیانو رونالدو برابر ولز (جولای ۲۰۱۶) ۲ متر و ۴۲ سانتی‌متر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.