با وجود پیروزی یوونتوس در بازی اخیرش برابر فیورنتینا، سرمربی این تیم به هیچ عنوان از بازیکنان خود راضی نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از نزدیک به دو ماه، یوونتوس یکشنبه شب اولین پیروزی‌اش در سری A را با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود فیورنتینا کسب کرد. این پیروزی اما با انتقادات فراوانی از سوی رسانه‌ها همراه بود، چرا که یووه در این بازی تنها ۲۵ درصد تملک توپ داشت و حتی هافبک این تیم مانوئل لوکاتلی هم اعتراف کرد که تیمش زشت بازی می‌کند.

این اما تنها حاشیه نبرد بانوی پیر با فلورانسی‌ها نبود. طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از بازی از خجالت بازیکنانش به خاطر سهل‌انگاری و کم‌کاری برای یکسره کردن کار حریف درآمده و با لحنی بسیار تند و پرخاشگرانه آنها را خطاب داده است.

در همین حال نشریات توتواسپورت چاپ تورین و کوریره دلواسپورت رُم، جزئیات بیشتری ارائه کرده و نوشته‌اند؛ طوری که آلگری عصبانیت خود را بروز داده، حتی مدیران باشگاه را هم غافلگیر کرده است. توتواسپورت مدعی شده که آلگری پس از بازی تا رسیدن به رختکن، در حالی که هنوز بازیکنان داخل زمین بودند و برای هواداران دست تکان می‌دادند با مدیران باشگاه هم بحث شدیدی داشته است.

کوریره نیز نوشته است که در اثنای طوفان آلگری در رختکن و فریادهایش بر سر بازیکنان، کریستیانو جونتولی مدیر ورزشی باشگاه و دستیار او جووانی مانا، وارد رختکن شدند و سعی داشتند که آلگری را خونسرد و جو رختکن را آرام کنند اما نتوانستند.

نتایج ضعیف چند وقت اخیر یوونتوس، این تیم را از قامت یک مدعی برای اسکودتو، به خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک کرده است. بیانکونری در حال حاضر در رده سوم جدول سری A قرار دارد و ۷ امتیاز از رم رده پنجمی فاصله دارد. این در حالیست که ۷ هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.