آخرین وضعیت ملی‌پوش پیشین فوتبال هلند که تحت بازداشت پلیس امارات است، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دی تلگراف هلند می‌نویسد، کوئینسی پرومس، بازیکن باشگاه اسپارتاک روسیه به زندانی در العویر امارات منتقل شد، او با ۲۵ نفر دیگر در یک سلول نگهداری می‌شود.

طبق گزارش‌ها، پرومس روی یکی از سه تخت دو طبقه در سلولش جای می‌گیرد و ۱۰ تا بیست زندانی دیگر روی زمین می‌خوابند. به گفته این نشریه، پرومس در طول روز اجازه دارد از سلول خود برای تماشای تلویزیون در راهرو با سایر زندانیان خارج شود. پرومس همچنین می‌تواند هفته‌ای سه بار ورزش کند اما امکاناتی برای تمرین فوتبال در زندان وجود ندارد. این بازیکن فوتبال به همراه چهار شهروند هلندی دیگر که در انتظار استرداد هستند در بند A۱ نگهداری می‌شود. اکثر زندانیان اصالتاٌ پاکستانی، مصری یا هندی هستند. به گفته این نشریه، هم سلولی‌های پرومس نمی‌دانند که او یک فوتبالیست است.

همچنین گزارش شده است که زندانیان موظف به تراشیدن موی سر هستند. اگر فردی موهای خود را بلند کند، تمام بخش می‌تواند با ممنوعیت تماشای تلویزیون و برقراری تماس تلفنی مجازات شود. از زمان شیوع ویروس کرونا، ملاقات در زندان العویر نیز برای زندانیان پیش از محاکمه ممنوع شده است.

پلیس دبی، پرومس را ۲۹ فوریه هنگام عبور از کنترل مرزی در فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم بازداشت کرد و این بازیکن به پاسگاه پلیس منتقل شد. او به دلیل یک تخلف محلی (تصادف جاده‌ای) در امارات بازداشت شد. پرومس بعداً به درخواست دادستانی هلند دستگیر شد و از امارات متحده عربی خواسته شد تا او را استرداد کند.

در هلند، دو پرونده جنایی علیه کوئینسی پرومس برای قاچاق مواد مخدر و حمله با چاقو به پسر عمویش تشکیل شده‌ است. دادگاه منطقه آمستردام در ۱۴ فوریه پرومس را به اتهام قاچاق کوکائین به شش سال زندان محکوم کرد و هم‌اکنون در فهرست تحت تعقیب بین‌المللی قرار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.