باشگاه بارسلونا در نظر دارد قرارداد جدیدی را به مدافع جوانش ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائو کوبارسی که در تاریخ ۲۸ دی و در جریان برتری ۳ بر یک بارسلونا مقابل تیم دسته سومی یونیونیستاس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، اولین بازی‌اش را برای این تیم درست چهار روز پیش از تولد ۱۷ سالگی‌اش انجام داد، با عملکرد خوبش در این مدت باعث شده تا مورد تحسین ژاوی، مدیران بارسلونا و هواداران این تیم قرار بگیرد. حالا خبر می‌رسد که سران باشگاه بارسلونا در پی تمدید قرارداد این مدافع میانی هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال ایتالیا خبر داد؛ باشگاه بارسلونا پیشنهاد قرارداد جدیدی را به پائو کوبارسی ارائه کرده که قراردادی بلندمدت همراه با افزایش حقوق است. مدیران بارسلونا این مدافع جوان و آینده‌دار را به عنوان بخشی کلیدی از برنامه‌های باشگاه می‌بینند. قرارداد جدید همچنین شامل بند فسخ یک میلیارد یورویی است. بارسا امیدوار است تا پیش از پایان فصل جاری تمدید قرارداد پدیده جوانش را به سرانجام برساند.

کوبارسی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بارسلونا تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۵ میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در ۱۳ بازی برای کاتالان‌ها به میدان رفته است و یک پاس‌گل هم ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.