مدیر برنامه‌های مدافع کانادایی باواریایی‌ها، به ضرب‌الاجلی که این باشگاه برای این بازیکن تعیین کرده، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارند و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته‌اند. این در حالی است که قرارداد این مدافع کانادایی در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. گفته می‌شود بایرن برای دیویس ۲۳ ساله ضرب‌الاجل تعیین کرده تا تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا رفتنش از این تیم را به اطلاع آنها برساند.

نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد. یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد. فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.

وی افزود: این تصمیم بسیار مهمی در دوران حرفه ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم سرمربی فصل آینده بایرن چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی خواهد بود، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم اولتیماتوم باشگاه ناعادلانه است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

در همین حال نشریه «بیلد» گزارش داد؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.

آلفونسو دیویس که در سال ۲۰۱۸ از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۱۸۴ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۹ گل‌ زده و ۲۸ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.