تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی ۴ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری ۳ بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. ۲ بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.