سرمربی اینتر با وجود تساوی خانگی شاگردانش مقابل ناپولی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش پس از حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط اتلتیکومادرید، شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا و در دیداری خانگی مقابل ناپولی تن به تساوی یک - یک دادند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: کمی ناامیدی وجود دارد، به خصوص با توجه به اینکه روند بازی چگونه پیش ‌رفت.

وی افزود: ما مقابل مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا قرار گرفتیم و ناپولی کیفیت زیادی دارد اما متأسفانه یک اشتباه ساده‌‌لوحانه مرتکب شدیم که به قیمت از دست رفتن پیروزی بود. یان زومر هم نتوانست در آن صحنه واکنشی از خود نشان دهد. فکر نمی‌کنم بعد از ۱۰ برد متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی از بازیکنان‌مان کنیم.

سرمربی اینتر که تیمش این فصل تنها مقابل اتلتیکومادرید و ناپولی در ۱۵ دقیقه پایانی گل دریافت کرده است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در حال خروج از یک هفته دشوار هستیم. به بازیکنانم تبریک گفتم چون ساعت ۵:۳۰ صبح پنجشنبه از مادرید به خانه برگشتیم و یک روز و نیم فرصت داشتیم تا خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.

اینزاگی همچنین در تمجید از هواداران اینتر که پیش از این دیدار استقبال پرشوری از تیم‌شان کردند و با وجود حذف اینتر از لیگ قهرمانان بنری با عنوان «به شما افتخار می‌کنیم» به نمایش در آوردند، گفت: ما بیشتر از همه به خاطر هواداران‌مان ناراحت هستیم چون آنها با استقبالی که از ما داشتند ما را خجالت‌زده کردند و ما واقعاً می‌خواستیم پیروزی را به آنها تقدیم کنیم. ما پس از سوت پایان بازی به هواداران ادای احترام کردیم و فکر می‌کنم آنها از آنچه در زمین دیدند، خوششان آمد.

وی تصریح کرد: این بازی ثابت می‌کند که هر هفته چیز جدیدی یاد می‌گیرید چون باید در دقیقه ۸۱ روی آن کرنر بهتر عمل می‌کردیم. فکر می‌کنم اتفاقی که افتاد این بود که بعد از تعویض‌های زیاد، در مورد اینکه چه کسی قرار بود ژسوس را یارگیری کند، سردرگمی به وجود آمد. به هر حال ما از آن درس خواهیم گرفت. شما همیشه می‌توانید از یک شکست چیز مثبتی به دست آورید و ما می‌خواستیم در اروپا به پیشروی‌مان ادامه دهیم اما اتلتیکومادرید از ما پیشی گرفت. این بسیار ناامیدکننده است اما لحظه‌ای قابل آموزش است.

اینزاگی که شاگردانش در فاصله ۹ هفته مانده به پایان فصل جاری سری A با ۱۴ امتیاز برتری صدرنشین هستند، در پایان خاطرنشان کرد ۹ بازی دیگر باقی مانده که این یعنی ۲۷ امتیاز و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.