صدرنشین جدول رده‌بندی سری A در دیداری خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به کسب یک امتیاز رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین و مهمترین بازی هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میان تیم‌های اینتر و ناپولی برگزار شد که این بازی با تقسیم امتیازات میان دو تیم پس از تساوی یک - یک خاتمه یافت.

اینتر که پیش از این بازی ۱۰ دیدار پیاپی خود در سری A را برده بود، با گلزنی متئو دارمیان در دقیقه ۴۳ از ناپولی جلو افتاد و تا ۹ دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه نیز برنده بود، اما گل دقیقه ۸۱ ژوان ژسوس مانع از پیروزی نراتزوری شد.

آخرین بازی بدون برد اینتر در لیگ تساوی خارج از خانه‌اش برابر جنوا در روز هشتم دی ماه بود و از آن زمان تا به امروز شاگردان سیمونه اینزاگی در ۱۵ بازی ۱۳ پیروزی به ثبت رسانده بودند.

با وجود توقف در بازی یکشنبه شب، فاصله اینتر با تعقیب‌کنندگانش آنقدر زیاد است که شانس این تیم را برای کسب اسکودتو آنهم در فاصله ۹ هفته به پایان لیگ چندان به خطر نمی‌اندازد. اینتری‌ها با یک امتیازی که از این بازی کسب کردند، اکنون ۷۶ امتیازی هستند حال آنکه میلان با ۱۴ امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. یوونتوس هم با ۵۹ امتیاز در رده سوم است و پس از آن بولونیای ۵۴ امتیازی چهارم است.

پیش از این بازی قرار بود تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه جوئیس برگامو به مصاف یکدیگر بروند که این بازی به دلیل سکته قلبی جو بارون مدیراجرایی باشگاه فیورنتینا و انتقال اورژانسی او به بیمارستانی در میلان با بالگرد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.