بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: دوست دارم همانطور که ما در درون زمین بازی می‌کنیم در بیرون زمین هم، همه چیز فنی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان بعد از شکست هوادار مقابل استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر، گفت: ما باختیم اما مستحق شکست نبودیم. می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. بازی روان و موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم؛ ولی نتوانستیم استفاده کنیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. با توپی که آنها روی گل‌مان آوردند، توانستند برنده شوند.

وی در مورد علت اعتراض طهماسبی مربی هوادار، اظهار داشت: همه کادر فنی استقلال قابل احترام هستند. بارها این موضوع را گفتم چه در این مسابقه، چه در دیدارهای دیگر ما غیر اینکه یک بازی درون زمین داریم، یک بازی دیگر روی نیمکت‌ها است. تا وقتی که کمک داور ویدیویی نباشد و بیرون از زمین یعنی روی نیمکت‌ها هم بازی دیگری در جریان باشد کیفیت مسابقات پایین می‌آید.

بازیکن هوادار گفت: شخصیت داورها را نمی‌دانم و با آنها رفت و آمدی ندارم که بخواهم قضاوت‌شان کنم. اگر این اتفاق بیفتد که با داد و بیداد و اتفاقات بیرون زمین (در همه بازی‌ها فقط اشاره‌ام به این بازی نیست)، داور سوت ۵۰ -۵۰ رابه سود آن تیم بزند همه نیمکت‌ها و لیگ ما بهم می‌ریزد. خودتان می‌دانید و همه می‌دانند آقا مسعود و کادرشان چقدر باشخصیت هستند و تیم روبه‌رو هم همین‌طور. خیلی دوست دارم همانطور که ما در درون زمین بازی می‌کنیم در بیرون زمین هم، همه چیز فنی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.