سرمربی تیم فوتبال مومبای سیتی با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما تجربه خوبی را کسب کردیم و برای فوتبال در حد آسیا نیاز به زمان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونی فرناندز، سرمربی تیم فوتبال مومبای سیتی پس از شکست مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما نتیجه بازی جور دیگری رقم خورد. در لیگ قهرمانان آسیا تلاش خودمان را انجام دادیم و در سال‌های بعد تلاش بیشتری خواهیم کرد تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مومبای سیتی در خصوص دستاورد تیمش از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای سال‌های بعد تجربه کسب کردیم و باید بازیکنان بهتری را مخصوصاً در پست تهاجمی به تیم خود اضافه کنیم. البته زمان می‌برد تا در این سطح از فوتبال آسیا عملکرد مطلوبی به نمایش بگذاریم. مسلماً نمی‌توانیم برای آینده به این سادگی پیش بینی کنیم.

وی در پایان در خصوص نساجی و میزبانی ایران تصریح کرد: نساجی حریف سختی برای ما بود. تیمی که از سازماندهی خوبی برخوردار بود و تجربه بیشتری داشت. ما آنها را آنالیز کرده بودیم اما در بازی امروز نتوانستیم از فرصت‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم. از میزبانی ایران نیز خوشحالیم، چرا که آنها هم از ما حمایت کردند و چیزهایی که نیاز داشتیم را برایمان مهیا کردند.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.