آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، تمدید قرارداد خود با مس سونگون ورزقان را یک گروکشی دانست.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، تمدید قرارداد خود با مس سونگون ورزقان را یک گروکشی دانست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی جاوید که فصل گذشته به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال دست یافت و کمک شایانی به قهرمانی مس سونگون ورزقان در این مسابقات کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) با باشگاه کراپ الوند قرارداد بست.

پس از این اتفاق، باشگاه مس سونگون طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جاوید با این باشگاه قرارداد داشته است و بابت غیبت وی در تمرینات مس، از آقای گل لیگ و نیز باشگاه کراپ الوند شکایت خواهد کرد.

بعد از انتشار این بیانیه، مهدی جاوید هم قصد دارد فردا از باشگاه مس سونگون در کمیته‌های اخلاق و تعیین وضعیت شکایت کند. دلیل ملی‌پوش سابق فوتسال برای شکایت از قهرمان فصل گذشته، پرداخت نشدن حدود ۵۰ درصد از مطالبات خود تا زمان تمدید قرارداد است.

جاوید در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: باشگاه در بحث تمدید قرارداد گروکشی کرد و تا تمدید نشدن قرارداد بازیکنان، نیمی از قراردادها را پرداخت نکرده بود. من در آن مقطع به این مبلغ نیاز داشتم و مجبور بودم قرارداد جدید را امضا کنم تا مطالباتم را بگیرم. از باشگاه مس شکایت می‌کنم تا نتوانند چنین بدعتی را در فوتسال بگذارند. در این صورت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان فعلی مس در صورتی پرداخت می‌شود که قراردادشان برای فصل آینده تمدید شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.