با اعلام حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، تیم تراکتور در مرحله پلی آف به مصاف برنده بازی نمایندگان امارات و بنگلادش می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، وب سایت «فوتی رنکینگز» که اطلاعات آماری و امتیازی فوتبال آسیا را منتشر می‌کند، در تازه‌ترین مطلب خود به تشریح دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

این رسانه با تایید حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نگرفتن مجوز حرفه‌ای، از باشگاه تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در مرحله پلی آف نام برد که باید در این مرحله به مصاف برنده بازی تیم الشارجه امارات با باشوندارا کینگز بنگلادش برود.

النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو هم در این مرحله با برنده بازی شباب الاهلی امارات و الوحدات اردن خواهد رفت.

این رسانه اعلام کرده است که مفروضات برنامه مرحله پلی آف، حذف استقلال از این رقابتها به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای است. همچنین این فرض که باشگاه‌های عمان و بنگلادش بر خلاف لبنان، مجوز حرفه‌ای گرفته‌اند.

مدیران باشگاه استقلال بارها عنوان کرده‌اند که هنوز برای ماندن در آسیا شانس دارند و در این زمینه با کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکره خواهند کرد.

این در حالی است که گفته می‌شود پرسپولیس، سپاهان و نساجی مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و مجوز حرفه‌ای آنها صادر شده است. اما هنوز تایید نهایی و رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار باشگاه‌های ایران خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )