عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی و اتفاقاتی که در آن دیدار رخ داد گفت: نمی‌خواهم حالا که ساپینتو رفته تمام تقصیرات را به گردن او بیندازیم اما رفتارهای تند و عصبی او نقش اساسی در نتایج اخیر استقلال داشت. او می‌توانست با آرامش کنار زمین هدایت تیمش را بر عهده بگیرد اما در مجموع با رفتارهای تندی که داشت تأثیر منفی زیادی روی عملکرد بازیکنان گذاشت و همین مساله به استقلال ضربه‌های زیادی زد.

فرزامی در خصوص مجمع انتخاباتی اعضای هیأت مدیره استقلال که قرار است فردا ۱۶ خرداد برگزار شود اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره سابق که روزهای پایانی خود را سپری می‌کنند نتوانستند عملکرد موفقی داشته باشند و همیشه مورد انتقاد اهالی فوتبال و هواداران قرار گرفتن حالا باید امیدوار باشیم که اعضای هیأت مدیره جدیدی که معرفی می‌شوند از هر حیث توانایی کار برای استقلال را داشته باشند. این اعضا باید تلفیقی از مدیران باتجربه، کسانی که می‌توانند از لحاظ مالی توانایی بالایی داشته باشند و کسانی که واقعاً استقلال را دوست دارند در هیأت مدیره باشند. آبی‌ها روزهای سختی را سپری کردند سه بار مدیرعامل عوض شد، اعضای هیأت مدیره عملاً کارایی مثبتی نداشتند و همه اینها دست به دست هم داد تا استقلال نتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد.

عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید و یا تمدید قرارداد با ساپینتو یادآور شد: با توجه به قانونی که این روزها از آن صحبت می‌شود و احتمال منع عقد قرارداد خارجی‌ها به دلار و یورو، بعید است بازیکن یا مربی خارجی در ایران بماند این اتفاق شامل ساپینتو هم خواهد شد. همینطور بحث محرومیت او هم هست. بنابراین باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید مشخص شود تا او بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند تا شاهد یک استقلال پرقدرت در فصل آینده باشیم.

وی با انتقاد از توهین‌های زشتی که بعد از دربی به کاپیتان استقلال حسین حسینی شده است، گفت: او همان بازیکنی بود که ۱۱ هفته دروازه استقلال را بسته نگه داشت و اجازه نداد گلی وارد دروازه‌اش شود. منصفانه نیست به خودش و خانواده او توهین کنیم، شاید عملکرد او در این فصل ضعیف بوده است اما این اتفاق نباید باعث شود تا به خانواده او توهین‌های بی شرمانه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.