فدراسیون فوتبال ایتالیا شایعات مبنی بر تماس باشگاه ناپولی با روبرتو مانچینی برای دادن پیشنهاد سرمربیگری این تیم به او را تکذیب کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا شایعات مبنی بر تماس باشگاه ناپولی با روبرتو مانچینی برای دادن پیشنهاد سرمربیگری این تیم به او را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه لوچانو اسپالتی تصمیم گرفت پس از دو فصل حضور در ناپولی و به قهرمانی رساندن این تیم در مسابقات سری A آن هم پس از ۳۳ سال، به همکاری‌اش با این باشگاه ایتالیایی پایان دهد، رئیس باشگاه ناپولی حالا در جستجوی استخدام سرمربی جدیدی برای آبی‌پوشان ناپل است.

تاکنون رسانه‌ها از نام‌های مختلفی برای جانشینی اسپالتی نام برده‌اند از جمله لوئیس انریکه، یولیان ناگلسمان، وینچنزو ایتالیانو و سرجیو کونسیسائو اما روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» در شماره امروز خود (یکشنبه) در خبری اختصاصی مدعی شد که آئورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی شخصاً با روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا تماس گرفته و با او در مورد احتمال حضورش روی نیمکت ناپولی صحبت کرده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا در واکنش به این خبر با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری «آنسا» ایتالیا قرار داده، اعلام کرد: «روبرتو مانچینی هیچ تماسی از طرف آئورلیو دلورنتیس یا فرستادگانش برای حضور روی نیمکت مربیگری ناپولی دریافت نکرده است. ما با مانچو در این خصوص صحبت کرده‌ایم و او تا سال ۲۰۲۶ با آتزوری قرارداد دارد».

مانچینی که از ماه مِی ۲۰۱۸ سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده دارد، آتزوری را در مسابقات یورو ۲۰۲۰ به قهرمانی رساند و دو بار هم این تیم را به جمع چهار برتر لیگ ملت‌های اروپا رساند، اما شاگردانش در نهایت از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ناکام ماندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.