کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، لیست جدید تیم ملی نشانگر آن است که کادر فنی این تیم برای انتخاب بازیکنان جدید فرقی میان تیم‌های بالا و پایین جدول قائل نشده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، لیست جدید تیم ملی نشانگر آن است که کادر فنی این تیم برای انتخاب بازیکنان جدید فرقی میان تیم‌های بالا و پایین جدول قائل نشده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان حاج‌صفی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران پیرامون تشکیل مینی کمپ زیرنظر امیر قلعه‌نویی، اظهار داشت: یک کمپ فعلاً چهار روزه را در پیش داریم و یکسری از بازیکنان جدید به تیم ملی دعوت شدند. برای بازیکنان جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سالیان سال در خدمت تیم ملی باشند، پیراهن تیم ملی را بپوشند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. در مورد تورنمنت کافا باید بگویم تورنمنت بدی نیست. تیم‌های عمان و ازبکستان تیم‌های خوبی هستند که در این مسابقات حضور دارند. این مورد فکر می‌کنم شرایط خوبی برای ماست که بتوانیم آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌های آسیا داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم استارت قهرمانی را از آنجا بزنیم و در جام ملت‌ها بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که در درخشان‌ترین فصل باشگاهی‌اش چقدر انگیزه دارد تجربه خود را به فوتبال ملی انتقال بدهد، افزود: خدا را شکر، بعد از جام جهانی وقتی وارد باشگاه شدم شرایطم خیلی خوب بود و بهترین وضعیت را داشتم. الان هم در خدمت تیم ملی هستم و هر چیزی که کادر فنی صلاح بدانند، انجام می‌دهم. اگر کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم و سعی خواهم کرد بهترین عملکردم را در زمین نشان بدهم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تصریح کرد: این نشان می‌دهد که کادر فنی لیگ را در نظر دارد و همه بازی‌ها را به خوبی دیده‌اند. به نظرم فرقی میان تیم‌های بالا و پایین جدول نگذاشتند. فکر می‌کنم هر کسی در لیگ بهترین شرایط را داشته و در تیمش مثمرثمر بوده و نمرات مثبت خیلی خوبی داشته، دعوت شده است. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سالیان سال در خدمت لیگ باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )