رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت، مسئولان این فدراسیون تاکنون تمام تلاش خود را برای رسیدگی به تیم نوجوانان ایران به کار گرفته‌اند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت، مسئولان این فدراسیون تاکنون تمام تلاش خود را برای رسیدگی به تیم نوجوانان ایران به کار گرفته‌اند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی که عصر امروز (یکشنبه) در تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران حضور یافته بود، اظهار داشت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ بازیکن زیر ۱۷ سال، چهار هزار بازیکن زیر ۱۵ سال و سه هزار و ۵۰۰ بازیکن زیر ۱۶ سال بانوان را دیده‌ایم. کمیته جوانان طی یک سال و نیم گذشته به همراه استعدادیابان سراسر کشور زحمات زیادی کشیده است.

وی با اشاره به ناکامی شاگردان صمد مرفاوی از صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال بیان کرد: متأسفانه در فاصله پنج دقیقه تا حضور در جام جهانی جوانان، از صعود بازماندیم و نتوانستیم تیم را در جام جهانی داشته باشیم. با این حال صعود به جام جهانی تنها رسالت ما نیست و دنبال پشتوانه‌سازی هستیم؛ به‌ویژه برای تیم‌های بزرگسالان. دیدیم هنوز به کشور بازنگشته، دو بازیکن ما (تیم جوانان ایران) جذب تیم‌های خارجی شدند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تمجید از شاگردان عبدی گفت: اطمینان دارم تیم نوجوانان ایران پتانسیل بسیار بالایی برای صعود به جام جهانی دارد؛ هم از لحاظ فنی و هم با توجه به قرعه‌کشی (همگروهان). فدراسیون تاکنون توان خود را گذاشته و تیم ما ۱۰ روز قبل از بازی اول به تایلند می‌رود تا با آب‌وهوا آشنا شود. بقیه کار دست حسین عبدی و بازیکنان است. امیدواریم تیم زیر ۱۷ سال را در جام جهانی نوجوانان داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.