مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا با صحبت های سرمربی این تیم و رئیس کمیته جوانان انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در مراسم بدرقه این تیم گفت: خوشحالم که ما را با دعای خیرتان بدرقه می‌کنید. بچه‌های زیادی در این مدت آمدند و رفتند و چکیده آنها اینجا هستند.

وی افزود: این بچه‌ها از تمام ایران هستند. خودم شاید به خیلی از شهرها رفتم. حدود ۱۶ - ۱۷ هزار بازیکن را دیده‌ایم که ماحصل آن این است. امیدواریم نماینده خیلی خوب و شایسته ای برای ایران باشیم. دوست داریم شادی به لب مردم بیاید.

میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: حدود ۹۵۰۰ بازیکن زیر ۱۷ سال، نزدیک به ۴ هزار بازیکن زیر ۱۵ سال و ۳۵۰۰ بازیکن زیر ۱۶ سال بانوان را دیده‌ایم. کمیته جوانان در یک سال و نیم گذشته زحمت زیادی کشیده است. متاسفانه تا پنج دقیقه مانده به جام جهانی جوانان، از حضور در این مسابقات حذف شدیم و در دقیقه ۹۱ از عراق گل خوردیم.

ماجدی تاکید کرد: رسالت ما فقط رفتن به جام جهانی نیست بلکه پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی است. هنوز از مسابقات بر نگشته بودیم که دو بازیکن ما جذب تیم‌های خارجی شده‌اند. تیم نوجوانان هم پتانسیل بالایی دارد و به آنها خوشبین هستم؛ هم از نظر فنی هم از نظر قرعه‌ای که نصیب تیم شده است.

مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم که در مراسم بدرقه حضور داشت دقایقی صحبت کرد. نبی گفت: از کار کمیته جوانان و حسین عبدی تشکر می‌کنم. موفقیت یک تیم نیاز به کار تیمی دارد. در کنار این یکسری فضیلت‌ها هم هست که بازیکنان باید داشته باشند. باید به این برسند که این پیراهن را مفت و مجانی به دست نیاورده‌اند. خیلی‌ها آرزو دارند این پیراهن را بر تن کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.