نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران تأکید کرد، لباس تیم ملی خریدنی نیست که بتوان آن را از جایی تهیه کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران تأکید کرد، لباس تیم ملی خریدنی نیست که بتوان آن را از جایی تهیه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی در حاشیه مراسم بدرقه تیم نوجوانان فوتبال ایران برای حضور در پیکارهای آسیایی اظهار داشت:‌ همانطور که دوستان، آقایان عبدی و ماجدی گزارش دادند، یک ممارست، توان و تفکری بوده است که در خدمت این جمع هستیم. خواهش می‌کنم بازیکنان را در زمان خودش معرفی کنند. در هر صورت باز از کاری که کمیته جوانان و مخصوصاً آقای عبدی در این مدت انجام دادند، تشکر می‌کنیم. چند موضوع هست که باید در اینجا بگویم. آقای قلعه‌نویی در فرمایشات‌شان گفتند. آنچه که مسلم است تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید کار تیمی انجام بدهد. باید کار و تلاش کند که بالاخره نتیجه بگیرد.

وی افزود: در کنار این، یکسری فضلیت‌هاست که همه بچه‌ها باید داشته باشند تا موفق شوند. غیر از اخلاق و رفتار حرفه‌ای که نیاز است همه شما داشته باشید، یادتان نرود که این پیراهن را مفت و مجانی به دست نیاوردید. این پیراهنی را که به دست آوردید خیلی‌ها آرزو دارند به آن برسند و امانت‌دار آنها هستید. شما به نمایندگی از آنها در تیم ملی هستند و پرچم آنها روی لباس شما مزین است. در هر صورت ان‌شاءالله این دوره‌ای که تیم نوجوانان کسب سهمیه برای جام جهانی خواهد کرد، اولین دوره کسب سهمیه نیست. امیدواریم در این دوره که کسب سهمیه می‌شود وقتی به جام جهانی می‌روید به مراحل بالاتر بروید. اگر یادتان باشد این اتفاق برای قطر افتاد و آنها توانستند به مراحل بعدی مسابقات صعود پیدا کنند. شما این اراده را دارید و اعضای کادر فنی چه در سرما و گرما بسیار زحمت می‌کشند. امیدوارم از این فرصت بسیار خوبی که به دست آوردید، استفاده کنید و بدانید خروجی شما در تیم ملی بزرگسالان است. این خروجی را خودتان باید کسب کنید. یعنی کالای خریدنی نیست که از جایی بخرید. یعنی خودتان زحمت بکشید و تلاش کنید. این فرصتی که این مجموعه به شما داده است، قدر بدانید. آقای استیلی هم اشاره کرد، فدراسیون باید حمایت کند، قطعاً همین طور است و فدراسیون پشتیبانی لازم را انجام داده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اینقدر آقای عبدی برای تیم نوجوانان اردو می‌گذاشت که خودش هم خسته می‌شد! آقای ماجدی می‌گفت خیلی آقای عبدی اردو می‌گذارد. گفتم شوخی نیست بالاخره از حدود ۱۷ یا ۱۸ هزار نفر بازیکن، این جمع انتخاب شده است. امیدوارم موفق باشید و برای تک تک شما آرزوی دعای خیر داریم. قطعاً بدانید که پدر، مادران و بزرگ‌تران شما همه چشم‌شان به نتایج شماست که ان‌شاءالله این کسب خواهد شد. برای حضور موفق‌تان در تیم ملی همه ما با شما هستیم. فکر نکنید این دوره مسابقات را به تایلند می‌روید. همه ما قلباً و روحاً خدمت شما و دوستانی که همراه شما هستند، خواهیم بود و آرزوی موفقیت برای‌تان داریم. ان‌شاءالله بتوانید این سهمیه را کسب کنید. در ضمن رفتار و اخلاق حرفه‌ای را در فوتبال داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.