بال برزیلی کهکشانی‌ها پیامی را بابت خداحافظی از هم‌تیمی فرانسوی‌اش منتشر کرد.

بال برزیلی کهکشانی‌ها پیامی را بابت خداحافظی از هم‌تیمی فرانسوی‌اش منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید امروز (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کریم بنزما با پایان قرارداد فعلی‌اش که در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود، پس از ۱۴ سال حضور در این تیم، از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود. برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۲ که تاکنون در ۶۴۷ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و آمار ۳۵۳ گل زده و ۱۶۵ پاس گل را از خود برجای گذاشته است، به رئال برای کسب ۲۴ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

وینیسیوس جونیور هم‌تیمی بنزما با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «بنزوینی، وینزما (ترکیبی از نام خودش و بنزما) ... هر چی. نتیجه همیشه یکسان بوده است؛ گل‌ها، خنده، عناوین قهرمانی و بالاتر از همه یادگیری. وقتی پسری خیلی خجالتی از سائو گونچالو (اشاره به خودش) در سال ۲۰۱۸ وارد مادرید شد، تو اولین کسی بودی که از من پذیرایی کردی. هرگز فراموش نمی‌کنم. من با تو بزرگ شدم و با هم فاتح اسپانیا، اروپا و جهان شدیم و من توانستم توپ طلای تو را تحسین کنم. دل‌مان به شدت برایت تنگ خواهد شد. برای همه چیز از تو متشکرم اسطوره».

بنزمای ۳۵ ساله که از سال ۲۰۰۹ در عضویت باشگاه رئال مادرید است، پس از کریستیانو رونالدو (با ۴۵۰ گل زده) دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به شمار می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.