مدیر برنامه‌های مدافع مراکشی پارِی‌سن‌ژرمن احتمال بازگشت این بازیکن به اینتر را رد کرد.

مدیر برنامه‌های مدافع مراکشی پارِی‌سن‌ژرمن احتمال بازگشت این بازیکن به اینتر را رد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشرف حکیمی که در سال ۲۰۲۱ پس از یک فصل حضوری موفق در اینتر که با قهرمانی این تیم در سری A آنهم پس از ۱۱ سال همراه شد، از این تیم جدا و به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای مطرح شده، از جمله اینکه گفته می‌شود او علاقه‌مند است به جمع نراتزوری بازگردد. این مدافع - بال مراکشی تا سال ۲۰۲۶ تحت‌قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است.

آلخاندرو کامانو مدیر برنامه‌های حکیمی ۲۴ ساله در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «Interdipendenza.net» گفت: اشرف در حال حاضر بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و سه سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. آیا او به اینتر بازمی‌گردد؟ این چیزی نیست که او می‌خواهد، واقعیت این است که حکیمی بازیکن PSG است. او عاشق اینتر است، او در میلان خوشحال بود اما در حال حاضر واقعیت این است که او بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است.

یک سناریوی دیگری که مطرح است اینکه حکیمی ممکن است به رئال مادرید بازگردد، باشگاهی که اینتر در سال ۲۰۲۰ او را با مبلغ ۴۳ میلیون یورو از آن خرید. این ملی‌پوش مراکشی این فصل در ۳۹ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و ۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هاش ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.