هافبک انگلیسی تیم فوتبال چلسی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش «نه» گفته است.

هافبک انگلیسی تیم فوتبال چلسی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش «نه» گفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میسون ماونت که گفته می‌شود در آستانه جدایی از چلسی قرار دارد و از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی او یاد شده است، پیشنهاد تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده است. این هافبک انگلیسی که در حال حاضر دستمزد هفتگی‌اش ۷۰ هزار پوند است، باشگاه چلسی برای متقاعد کردن او برای ماندن در جمع آبی‌پوشان لندنی پیشنهادی جدیدی با دستمزد ۲۰۰ هزار پوند در هفته برای تمدید قرارداد به او داده، اما ماونت به این پیشتنهاد پاسخ منفی داده است.

ماونت که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با چلسی باقی مانده، مصمم به ترک آبی‌پوشان لندنی است و گفته می‌شود با منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده و در روزهای آتی به این تیم ملحق خواهد شد. مدیران منچستریونایتد امیدوار هستند که بتوانند با رقمی کمتر از ۶۰ میلیون پوند این ملی‌پوش انگلیسی را از چلسی به خدمت بگیرند.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید چلسی، میسون ماونت را گزینه‌ای ایده‌آل برای خط میانی تیمش می‌بیند، اما این هافبک انگلیسی می‌خواهد به حضور چندین ساله‌اش در جمع آبی‌پوشان لندنی پایان دهد و استمفوردبریج را ترک کند.

ماونت که ۳۶ بازی ملی و ۵ گل‌ زده با پیراهن انگلیس در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده، در ۱۹۵ بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفته و آمار ۳۳ گل‌زده و ۳۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.