تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از شروع بازی دیدار تیم‌های پالما و خاین در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال اسپانیا که به میزبانی پالما برگزار می‌شد، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد سبزپوشان جزایر بالئاری شکست بخورند؛ آن‌هم با نتیجه‌ای پرگل و عجیب.

پالما که فصل قبل نایب قهرمان لیگ فوتسال اسپانیا شده بود، با انگیزه و امید صعود دوباره به فینال این کشور و حتی گرفتن عنوان قهرمانی از تیم بارسلونا کارش را پیش برد و به عنوان صدرنشین در مرحله نخست، به مرحله پلی آف رسید.

این تیم که از حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران هم سود می‌برد، در مرحله یک چهارم نهایی با دردسر کمی تیم آپوستولی را از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی با شوک سنگینی مواجه شد و در بازی نخست ۲ به ۵ نتیجه را به تیم سرسخت خاین واگذار کرد.

یاران طیبی در بازی روز گذشته خود مقابل چشم هوادارانشان اشتباهات مرگباری داشتند و حتی ۴ بر صفر از میهمان خود عقب افتادند که در نهایت ۲ به ۵ بازنده از زمین خارج شدند.

طیبی (شماره ۱۵) در تلاش برای متقاعد کردن داور برای گرفتن پنالتی در بازی مقابل خاین طیبی در این مسابقه نتوانست مانع شکست تیمش بشود و تلاش‌هایش برای گلزنی ثمری نداشت؛ هرچند که یکی دو فرصت خوب برای گلزنی هم به دست آورد.

این نخستین باخت خانگی پالما بعد از ۲۰ بازی در «سون مویس» بود و خاین در واقع به رکورد سبزها پایان داد. پالما که اخیراً به عنوان قهرمانی اروپا هم دست یافته است، حالا در آستانه حذف از مرحله نیمه نهایی قرار دارد.

بازی دوم پالما روز چهارشنبه به میزبانی خاین برگزار می‌شود و یک باخت دیگر کافی است تا قهرمان لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از دور این رقابتها کنار برود و یک ناکامی بزرگ را تجربه کند؛ آن‌هم در حالی که بارسلونا در بازی نخست مرحله نیمه نهایی با دو گل اینتر مووی استار را شکست داد و با یک برد دیگر می‌تواند راهی فینال بشود.

مسلم اولادقباد دیگر ملی پوش ایرانی تیم پالما مدتهاست که دوباره با مصدومیت مواجه شده و حتی اگر پالما به فینال هم صعود کند، قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.