تیم فوتبال لایپزیگ با غلبه بر اینتراخت فرانکفورت از عنوان قهرمانی‌اش در دی‌اف‌بی‌پوکال دفاع کرد.

تیم فوتبال لایپزیگ با غلبه بر اینتراخت فرانکفورت از عنوان قهرمانی‌اش در دی‌اف‌بی‌پوکال دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال جام حذفی آلمان امشب (شنبه) در ورزشگاه المپیک برلین میان تیم‌های لایپزیگ و اینتراخت فرانکفورت برگزار شد که این بازی را لایپزیگ قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرده باشد.

کریستوفر انکونکو در دقیقه ۷۱ و دومنیک شوبوشلای در دقیقه ۸۵ گل‌های این بازی را برای اینتراخت به ثمر رساندند.

با پیروزی شاگردان مارکو رز در سومین حضورشان در فینال دی‌اف‌بی‌پوکال، لایپزیگ تعداد قهرمانی‌‌هایش در این تورنمنت را به عدد ۲ رساند و حالا در کنار تیم‌هایی مانند فورتونا دوسلدورف، کایزرسلاترن، کارلسروهه،درسدنر و مونیخ ۱۸۶۰ قرار گرفت که همگی با ۲ قهرمانی در این رقابت‌ها به طور مشترک در رده یازدهم تیم‌های دارای بیشترین قهرمانی ایستاده‌اند.

قهرمانی لایپزیگ با توجه به سوم شدن این تیم در بوندس‌لیگا، حضور آن در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، دومین سهمیه آلمان در فصل آینده لیگ اروپا را به تیم ششم بوندس‌لیگا اختصاص داد، رده‌ای که سردار آزمون و یارانش در بایرلورکوزن فصل اخیر را به پایان رساندند. به این ترتیب لورکوزن به جای حضور در فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا، در لیگ اروپا حضور پیدا خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.