کارشناس فوتبال گفت: استقلال به افکار جدید نیاز دارد تا بتواند در فصل جدید لیگ موفق باشد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست استقلال در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس گفت: استقلال تا قبل از دربی شرایط خوبی داشت و دو برد پر گل به دست آورد اما به یکباره در دربی تغییر کرد و نتوانست بازی خوب خود را به نمایش بگذارد. استقلال فصلی در از حاشیه و مشکلات را گذراند و همین مشکلات زیاد اجازه نداد این تیم به خواسته‌اش برسد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: استقلال از مشکل مدیریت، داوری و مالی لطمات جبران ناپذیری را متقبل شد، تغییرات مدیریتی زیاد آن هم در یک فصل عواقب بدی برای تیم داشته، تیم آرامش را از دست می‌دهد وارد حاشیه می‌شود، پرداختی‌ها به مشکل می‌خورد و همه این عوامل باعث عدم موفقیت استقلال شد.

ورمزیار در خصوص اینکه در فصل آینده خارجی‌ها نباید به دلار بسته بشود، تاکید کرد: بعید می دانم با این طرح دیگر شاهد حضور مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران باشیم، البته این طرح عجیب یک فصل برگزار شود بد نیست تا ببینیم آیا بازیکن یا مربی خارجی حاضر است به جای دلار و یورو، ریال بگیرد، شاید این طرح پر سروصدا یک بار برای همیشه اتفاق بیفتد و کاملاً در آینده به فراموشی سپرده شود.

وی در مورد انتخابات اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها یادآور شد: حضور یک عده در استقلال دیگر کافی است. من اسم نمی‌برم اما خودشان می‌دانند، استقلال به تفکر جدید نیاز دارد، باید افکار جدید در استقلال شروع به کار کند تا شاهد موفقیت دوباره استقلال باشیم.

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی استقلال هم گفت: من حجت‌کریمی را نه دیدم و نه با او صحبتی داشته‌ام اما گوشزد می‌کنم که وقت طلایی برای انتخاب سرمربی را از دست ندهند. اگر ساپینتو نمی‌آید باید بسرعت به فکر انتخاب سرمربی جدید بود تا با انتخاب سرمربی بازیکنان جدید زودتر جذب شوند و با قدیمی‌ها هم تمدید کرد، اگر زمان را از دست بدهیم بازیکنان با کیفیت را رقبا جذب خواهند کرد و باز مجبوریم به سراغ بازیکنان معمولی برویم.

وی در خصوص اتفاقاتی که بعد از دربی برای حسین حسینی افتاده است گفت: حسینی یکی از گلرهای خوب ایران است، همیشه او را تحسین کردم، اما نباید مصاحبه‌های زیادی علیه مدیریت می‌کرد چون باعث شد تمرکزش از دست برود، او برای استقلال زحمات زیادی کشیده، بارها بهترین عملکرد را داشته و حالا سزاوار این توهین‌ها نیست، یادمان نرود که او تنها مقصر نیست خط دفاع استقلال هم بی تأثیر در گل خوردن حسینی نبوده، بنابراین هواداران استقلال باید صبور باشند و این طور ناجوانمردانه به او و خانواده اش حمله نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.