رئیس باشگاه اینتر برای بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پاداشی ویژه در نظر گرفته است.

رئیس باشگاه اینتر برای بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پاداشی ویژه در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که بازیکنان اینتر خودشان را برای دو بازی پایانی فصل از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کنند، رئیس این باشگاه استیون ژانگ خبری روحیه‌بخش به آنها داد؛ اینکه اگر فاتح اروپا شوند ۱۰ میلیون یورو به آنها پاداش خواهد داد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا روز شنبه ۱۰ ژوئن در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول میان تیم‌های اینتر و منچسترسیتی برگزار می‌شود و اگر این بازی با پیروزی اینتری‌ها همراه شود، آنها بعد از ۱۳ سال دوباره بر قله فوتبال اروپا خواهند ایستاد. رقیب اما تیمی سرسخت است که رؤیای سه‌گانه در سر دارد و می‌خواهد به ناکامی‌های پی‌در‌پی خود در اروپا خاتمه دهد. ژانگ نیز با توجه به سختی این چالش پاداشی در نظر گرفته که انگیزه بازیکنان اینتر را مضاعف کند.

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ رئیس چینی باشگاه اینتر وعده داده در صورتی که تیمش قهرمان اروپا شود، مجموعاً ۱۰ میلیون یورو به عنوان پاداش میان بازیکنان تیم تقسیم خواهد شد.

این پاداش جدا از آن پاداش‌هایی است که در قرارداد اکثر بازیکنان اینتر در مورد موفقیت‌شان در رقابت‌های اروپایی در نظر گرفته شده که رقم کلی آن هم ۵ میلیون یورو است.

سیمونه اینزاگی و تیمش پیش از این موفق به فتح جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شده است - دو جامی که فصل گذشته هم برده بودند - و اگر امسال موفق به فتح لیگ قهرمانان شوند ۴.۵ میلیون یورو از محل پاداش‌های یوفا و اسپانسرها به درآمدهای باشگاه اضافه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.