بال ایرانی فاینورد از علاقه‌اش برای ادامه حضور در این تیم گفت.

بال ایرانی فاینورد از علاقه‌اش برای ادامه حضور در این تیم گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش که تابستان ۲۰۲۱ به حضور سه‌ ساله‌اش در برایتون و لیگ برتر انگلیس پایان داد و به فاینورد پیوست، فصل اول حضورش در این تیم هلندی با فراز و نشیب‌هایی همراه بود اما او در فصل دوم حضورش در این تیم (فصل ۲۳-۲۰۲۲) عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و نقش مهمتری در این تیم و در ترکیب اصلی فاینورد پیدا کرد. او در فصلی که به تازگی به پایان رسید در ۴۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای فاینورد به میدان رفت و آمار ۸ گل‌زده و ۱۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و با این تیم هلندی قهرمانی در اردویژه هلند را تجربه کرد.

بال ایرانی فاینورد در گفت‌وگو با نشریه هلندی «تلگراف» گفت: من متوجه شده‌ام که فوتبال در شهر روتردام در بین مردم بسیار متفاوت است. در فصل اول حضورم در فاینورد مجبور بودم آن را تجربه کنم. از شروع نیم فصل دوم این ایده را داشتم که از آن دوره عبور کرده‌ام. در فصل اول حضور در این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشتم.

جهانبخش ۲۹ ساله همچنان یک سال دیگر با فاینورد قرارداد دارد اما باشگاه برای جلوگیری از جدایی احتمالی این بازیکن ایرانی به صورت بازیکن آزاد باید قرارداد او را تمدید کند یا در تابستان پیش‌ رو او را در لیست فروش قرار دهد، اما خود این بال ایرانی در فاینورد احساس خوبی دارد.

وی در این خصوص اظهار داشت: هنوز با کسی صحبتی نکرده‌ام. من در روتردام احساس می‌کنم که در خانه خودم و مورد علاقه هواداران هستم. این برای من بسیار مهم است. ما دو سال خوب را پشت‌سر گذاشتیم. من هرگز چیزی شبیه به کول‌سینگل (خیابانی معروف در شهر روتردام) را تجربه نکرده‌ام. همین باعث می‌شود که ما می‌خواهیم جام‌های بیشتری به دست بیاوریم. ما جام‌های بیشتر و بیشتر می‌خواهیم.

علیرضا جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستم، مسابقاتی که هرگز در آن بازی نکرده‌ام. اگر آینده حرفه‌ای‌ام به من بستگی دارد، دلایل زیادی برای ماندنم در فاینورد وجود دارد. همه چیز خوب است اما هرگز نمی‌دانی در فوتبال چه خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.