مدافع تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، با وجود داشتن بند فسخ در قراردادش تمایل دارد در این تیم بماند.

مدافع تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، با وجود داشتن بند فسخ در قراردادش تمایل دارد در این تیم بماند. صائب محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکردش در تیم فوتبال هوادار، اظهار داشت: خدا را شکر فصل خوبی داشتم. من دو گل زدم و سه پاس گل دادم. تیم ما با توجه به بودجه‌اش عملکرد خوبی داشت و در جام حذفی هم تا نیمه نهایی پیش رفتیم که کار کمی نبود. در چند مسابقه آخر به دلیل مصدومیت کمتر بازی کردم تا روند مداویم کامل شود. در این فصل عملکردم طوری بود که حتی در نیم‌فصل از دو تیم خوب لیگ پیشنهاد داشتم، اما چون تحت قرارداد هوادار بودم و شرایط جابه‌جایی نیم‌فصل در فوتبال ایران سخت است، جدا نشدم و ماندم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: در بازی با گل‌گهر از ناحیه دنده مصدوم شدم و دوباره در بازی فولاد همین مصدومیت تشدید شد. از آنجایی که مصدومیت دنده کمی حساس است نظر پزشکان این بود که در چند بازی آخر استراحت کنم و خیلی به خودم فشار نیاورم. در مسابقه فولاد من و ساسان انصاری برای ضربه سر به بالا پریدیم که برخوردم با او باعث تشدید مصدومیتم شد. حالا خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و مشکلی از این بابت نیست.

مدافع تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که وضعیت ادامه همکاری‌اش با هوادار به چه شکل است، گفت: یک سال دیگر با هوادار قرارداد دارم، ولی در قراردادم بند جدایی وجود دارد. هنوز صحبتی از طرف باشگاه با بازیکنان یا بنده نشده است. باید برای فصل جدید شرایط مالی و یکسری موارد را چک کنیم. البته با توجه به اینکه چهار سال در این تیم کار کردم و تحت قرارداد آنها هستم، اولویت اولم همکاری با هوادار است. البته مانند هر بازیکن دیگری به شرایط مالی، انتخاب سرمربی جدید و بقیه مسائل توجه می‌کنم.

محبی در واکنش به اینکه گفته می‌شود محمود فکری سرمربی تیم هوادار شده است و الهامی هدایت نساجی را برعهده می‌گیرد، عنوان کرد: در مورد باشگاه خودمان هنوز اطلاعی ندارم. من از رسانه‌ها خواندم که به شکل غیررسمی خبر از انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید تیم هوادار می‌دادند. در همین حد اطلاعات دارم. درباره آقای الهامی هم امیدوارم بعد از این در هر تیمی که هست، موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.