سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی درباره ثبت هت تریک قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا درگذشت یکی از هواداران فوتبال را که هنگام بازگشت از دیدار فینال جام حذفی دچار حمله قلبی شد تسلیت می‌گویم. من کمترین سهم را در این موفقیت دارم. برای خودمان هم باور اینکه به چنین موفقیتی برسیم سخت بود. ولی با اعتمادی که به هم داشتیم تصمیم گرفتیم با هم ببندیم. اراده خاصی در تیم ایجاد شد که ما می‌توانم همه بازی‌ها را ببریم. همین موضوع نقطه عطف مهمی شد. در این مسیر آدم‌های زیادی کنار باشگاه بودند و کمک کردند. بازیکنان خیلی تحت فشار بودند اما خدا را شکر خیلی خوب توانستند از این فضا خارج شوند و تمرکز خیلی خوبی برای موفقیت داشته باشند. من از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس با تقدیر از هواداران این تیم یادآور شد: همیشه دلگرمی دادند و در سخت‌ترین شرایط ما را حمایت کردند. ما مدیون هواداران و بازیکنان هستیم. البته زحمت زیادی هم باشگاه کشید که از آنها تشکر می‌کنم

او درباره خالی بودن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در ویترین این باشگاه گفت: باید هدف مشخص باشد تا برنامه‌ریزی شده و امکانات خوب فراهم شود. ما همچنان خیلی از مشکلات را در ساختار ورزش که فوتبال هم جزئی از آن است، داریم. ‏‬وقتی امکانات سخت افزاری را با سایر کشورها که با سرعت سرسام آور جلو می‌روند مقایسه می‌کنیم می‌بینیم قوانین دست و پا گیری وجود دارد. امکانات خوب و پیشرفته مورد نیاز است. ما نه تنها اینها را فراهم نمی‌کنیم بلکه دست و بال باشگاه‌ها را می‌بندد.

گل محمدی تاکید کرد: همین الان تیمی را می‌شناسم که فقط بخواهند تیم معمولی ببندند نزدیک ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد آن‌وقت چطور با ۳۰۰ میلیارد می‌خواهند تیم ببندند. نمی دانم در جمع کسانی که قوانین وضع کردند افراد فوتبالی مثل مدیر و مربی و بازیکن بوده است؟!

ادامه دارد…

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.