هافبک چند فصل اخیر آبی‌پوشان لندنی با منچستریونایتد به توافق شخصی دست پیدا کرد.

هافبک چند فصل اخیر آبی‌پوشان لندنی با منچستریونایتد به توافق شخصی دست پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد پس از عملکرد نسبتاً خوب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ در فصل ۲۳-۲۰۲۲ حالا به دنبال تقویت این تیم برای فصل بعد است و مدیران این باشگاه کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند. در این راستا نشریه انگلیسی «تلگراف» خبر داد؛ باشگاه منچستریونایتد با میسون ماونت هافبک انگلیسی چلسی به توافق رسیده است و انتظار می‌رود به زوردی قراردادی رسمی بین طرفین امضا شود.

مدیران این باشگاه انگلیسی امیدوار هستند که بتوانند با رقمی کمتر از ۶۰ میلیون پوند این ملی‌پوش انگلیسی را از چلسی به خدمت بگیرند. مدیر برنامه‌های ماونت ۲۴ ساله و پدر او با مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکراتی داشته‌اند و توافقاتی هم بین طرفین حاصل شده، اما هنوز توافقی با باشگاه چلسی برسر این انتقال حاصل نشده است.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی جدید چلسی، میسون ماونت را گزینه‌ای ایده‌آل برای خط میانی تیمش می‌بیند، اما این هافبک انگلیسی می‌خواهد به حضور چندین ساله‌اش در جمع آبی‌پوشان لندنی پایان دهد و استمفوردبریج را ترک کند.

در سوی دیگر اریک تن‌هاخ به دنبال اضافه کردن هافبکی جوان به خط میانی‌اش است و مونت ۲۴ ساله گزینه مناسبی به این منظور است که تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد، این در حالی است که گفته می‌شود اسکات مک‌تامینی و فِرد در آستانه جدایی از شیاطین سرخ قرار دارند.

ماونت که ۳۶ بازی ملی و ۵ گل‌ زده با پیراهن انگلیس در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده، در ۱۹۵ بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفته و آمار ۳۳ گل‌زده و ۳۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.