مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ از مدیران باشگاه درخواست جدایی کرده است و دو تیم مطرح لیگ برتر انگلیس و لالیگا مشتری او هستند.

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ از مدیران باشگاه درخواست جدایی کرده است و دو تیم مطرح لیگ برتر انگلیس و لالیگا مشتری او هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد که بنجامین پاوار مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ از این باشگاه خواسته که با جدایی‌اش موافقت شود و هیچ تمایلی برای تمدید قراردادی فعلی‌اش ندارد، قراردادی که تنها یک فصل دیگر به پایان آن باقی مانده است.

پاوار مشتریان فراوانی دارد اما در میان آنها بارسلونا و منچستریونایتد دست به نقدترین مشتریان هستند. طبق گزارش نشریه اکیپ؛ علاوه بر منچستریونایتد و بارسلونا، اینتر هم نیم نگاهی به خرید این بازیکن ملی‌پوش دارد، البته بعید به نظر می‌رسد که اینتر حاضر شود پول زیادی برای خرید این بازی هزینه کند، ضمن اینکه یک گزینه دیگر مانند ناچو فرناندس هم در فهرست این باشگاه هست.

در این میان منچستریونایتد بیش از سایر تیم‌ها به خرید پاوار احساس نیاز می‌کند، چرا که جدایی کاپیتان و مدافع میانی این تیم هری مگوایر قطعی به نظر می‌رسد و دیگر مدافعش رافائل واران هم مستعد مصدومیت‌های گاه وبیگاه است. به همین دلیل احتمال اینکه شیاطین سرخ نسبت به بارسلونا و اینتر، پول بیشتری برای خرید پاوار بپردازند، وجود دارد.

بارسلونا هم پیش از این نسبت به جذب پاوار ابراز تمایل کرده بود و تابستان سال گذشته هم این موضوع را به اطلاع اطرافیان بازیکن رسانده بود. با این حال بارسلونا ممکن است به خاطر مشکلاتی که در سمت راست خط دفاعی خود دارد، فعلاً از خرید پاوار صرفنظر کند و تمرکز خود را روی جذب یک دفاع راست برای پوشش جای خالی احتمالی ژول کونده قرار دهد، البته خود این موضوع هم می‌تواند یک عامل بازدارنده برای پاوار باشد تا برای دچار نشدن به سرنوشتی مشابه هموطنش، مقصدی جز بارسلونا را انتخاب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.