بازیکن پرسپولیس گفت: به بیرانوند خسته‌نباشید می‌گویم، او بزرگی‌اش را نشان داد و شاید هر فرد دیگری جای او بازی می‌کرد به هم می‌ریخت.

بازیکن پرسپولیس گفت: به بیرانوند خسته‌نباشید می‌گویم، او بزرگی‌اش را نشان داد و شاید هر فرد دیگری جای او بازی می‌کرد به هم می‌ریخت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۱ و قهرمانی جام حذفی گفت: سال سختی داشتیم و توانستیم خیلی خوب تمام کنیم. قبل از اینکه درباره مسائل فنی حرف بزنم باید درباره اتحاد تیم‌مان صحبت کنم. جا دارد از کل اعضای تیم تشکر کنم و اگر این اتحاد را نداشتیم این موفقیت حاصل نمی‌شد. جا دارد به همه هواداران خسته‌نباشید بگویم و بتوانیم همین‌طور خوشحال‌شان کنیم.

وی درباره جو ایجاد شده از سوی ساپینتو علیه بیرانوند، گفت: شیرینی فوتبال همین است، همان موقع به علی گفتم که من از نحوه خوشحالی‌ات خوشحال نبودم. بیرانوند بعد از آن صحنه عذرخواهی کرد. انتظارم از یک مربی در کلاس جهانی و بزرگ این بود که بیرانوند را ببخشد. بیرانوند دروازه‌بان ملی ما است و به او برای سالی پر از موفقیت نیاز داریم، اما چنین اتفاقی نیفتاد. به بیرانوند خسته نباشید می‌گویم او امروز بزرگی‌اش را نشان داد، شاید هر فردی دیگری جای او بود به هم می‌ریخت. از او تشکر می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره حمایت همه بازیکنان و کادرفنی تیم از بیرانوند تصریح کرد: همه ما یک نفر هستیم و یک نفر هم همه‌مان است. هواداران ما هم پشت ما هستند. خداراشکر امروز همه چیز به نفع ما شد، ما خوشحال شدیم و علیرضا بیرانوند هم خوشحال شد. امیدوارم شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم، اول باید در فوتبال دنبال رفاقت باشیم و بعد به دنبال قهرمانی باشیم.

امیری در واکنش به تمجید گل‌محمدی از او در نشست خبری پیش از دربی، عنوان کرد: گل‌محمدی به من لطف دارد. خداراشاهد می‌گیرم که تمام تلاش من این است که دل کسی را نشکنیم و وظیفه‌مان را به بهترین شکل انجام دهیم، اگر هم کمی و کاستی هست ببخشند و سعی می‌کنیم اگر ناملایمتی وجود دارد از دل همه در بیاوریم.

وی درباره کسب ۳ گانه پرسپولیس در این فصل، خاطرنشان کرد: حس خیلی خوبی است چون ما سال گذشته با این تیم اشک ریختیم و با خوشحالی‌اش خوشحال شدیم. خیلی صحبت‌ها شنیدیم اما همه را بخشیدیم، همین که هواداران‌مان خوشحال هستند خداراشکر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.