مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد روزی بعد از پرسپولیس طرفدار تیم دیگری باشیم، از استقلال طرفداری می‌کنیم چون تیم بزرگ شهر و کشورمان است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد روزی بعد از پرسپولیس طرفدار تیم دیگری باشیم، از استقلال طرفداری می‌کنیم چون تیم بزرگ شهر و کشورمان است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی، پیرامون حضور سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: سازمان خصوصی سازی این پیگیری‌ها را انجام می‌دهد. وقتی اسم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است یعنی نام ایران در این جام حضور دارد. ان‌شاءالله دست به دست هم می‌دهیم تا پرچم برافراشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون سقف بودجه و ابلاغیه معاون رئیس جمهور درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی، تصریح کرد: این مسئله ۲ ساعت پیش منتشر شده است. حتما کار کارشناسی روی آن انجام شده و کارگروه‌هایی روی آن بحث و کار کردند و ایده دادند. روی مطلبی که دو ساعت قبل منتشر شده نمی‌توان بحث کرد، اما نباید فراموش کرد که در لیگ قهرمانان پرسپولیس ایران است و دیگر پرسپولیس تهران نیست. همه این مسائل را مسئولان بیشتر از من می‌دادند و واقف هستند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که صحبت‌های ساپینتو پیش از دربی باعث افزایش انگیزه سرخ‌پوشان شد، گفت: آن بنده خدا یک چیزهایی گفته است. هر چه به این مسائل نپردازیم بهتر است چرا که مسئله حاشیه‌ای بود. به بازیکنان و مدیر سختکوش استقلال خسته نباشید می‌گویم. کریمی در این مدتی که مدیر استقلال شده، زحمات زیادی کشیده است. قطعاً اگر روزی قرار باشد بعد از پرسپولیس طرفدار تیم دیگری باشیم، از استقلال طرفداری می‌کنیم چون تیم بزرگ شهر و کشورمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.