کارشناس فوتبال گفت که با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ برتر، در دربی ۱۰۱ بار روانی بیشتری روی بازیکنان استقلال وجود دارد.

کارشناس فوتبال گفت که با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ برتر، در دربی ۱۰۱ بار روانی بیشتری روی بازیکنان استقلال وجود دارد. مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی گفت: با توجه به اینکه دربی این بار در قابل فینال جام حذفی برگزار می‌شود، جذابیت و حساسیت آن چند برابر دربی‌های قبلی است و در نهایت هم باید یک تیم برنده شود. استقلال با توجه به از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر، محکوم به برد است و پرسپولیس هم می‌خواهد بعد از قهرمانی در لیگ برتر، یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کند. فکر می‌کنم شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه باشیم.

وی در ارتباط با اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی در این جام بیشتر است، خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بار روانی این بازی روی استقلال بیشتر است چون هواداران با از دست دادن قهرمانی و شکست برابر پرسپولیس در لیگ برتر، حالا از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند. باید دید بازیکنان زیر این بار روانی می‌شکنند یا اینکه شکوفا می‌شوند، در واقع باید ببینیم قدرت و تمرکز ذهنی بازیکنان استقلال تا چه حد بالا خواهد بود.

جلالی یادآور شد: در طرف مقابل پرسپولیس قرار دارد که شرایط خوبی را در این مدت تجربه کرده و با پشت سر گذاشتن بازی‌های حساس و سخت توانست قهرمان لیگ شود. آنها هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و می‌خواهند در این بازی هم با برد زمین را ترک کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: امسال ۳ تیم بالای ۶۰ امتیاز در لیگ گرفتند و هر ۳ مدعی لایق قهرمانی بودند، حالا که این عنوان به پرسپولیس رسید باید گفت که آنها شایستگی‌اش را داشتند. تا چند هفته مانده به پایان لیگ، سپاهان مدعی اول بود، در واقع جام از دست سپاهان افتاد و پرسپولیس آن را برداشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )