عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایلی که این کمیته اشکان خورشیدی را برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران انتخاب کرده است، بیان کرد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایلی که این کمیته اشکان خورشیدی را برای قضاوت در دربی ۱۰۱ تهران انتخاب کرده است، بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل صفیری در مورد انتخاب داور دربی ۱۰۱ تهران اظهار داشت: برای انتخاب داور دربی، دو ساعت جلسه داشتیم و در نهایت پس از در نظر گرفتن کلیه جوانب و با توجه به اینکه اشکان خورشیدی قبل از این هم سابقه قضاوت دربی را داشت، اعضا به این نتیجه رسیدند که قضاوت این بازی حساس را به او بسپارند.

وی در ادامه افزود: اینکه خورشیدی در هفته‌های اخیر بازی‌های حساسی را قضاوت کرده، حاشیه کمتری داشته و کمتر مورد هجمه قرار گرفته است، از دیگر دلایلی بود که باعث انتخاب او برای قضاوت دربی شد.

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه VAR نداریم، خداداد افشاریان پیشنهاد داد از دو داور پشت دروازه استفاده کنیم تا کمک بیشتری به داور شود که این پیشنهاد مورد موافقت تمامی اعضای کمیته داوران قرار گرفت.

صفیری در پایان تصریح کرد: استفاده از کمک داور اضافی پشت دروازه هنوز در قانون موجود است و مشکلی ندارد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزارکننده یکصدویکمین تقابل‌شان این بار در قالب فینال جام حذفی فصل ۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ایران خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.