مدیر رسانه‌ای تیم ملی به موضوع شکل و معیار تقسیم سکه‌ها بین اعضای تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی به موضوع شکل و معیار تقسیم سکه‌ها بین اعضای تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدتی است که ماجرای اهدای ۶۰۰ سکه به اعضای تیم ملی فوتبال و بعضی مدیران فدراسیون فوتبال خبرساز شده است. در همین رابطه محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» اظهار داشت: با توجه به اینکه افتخار داشتم دو مرتبه به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی در جام جهانی کنار تیم ملی باشم، نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، رسم است که تیم‌های حاضر در جام جهانی خدمت روسای جمهور می‌رسند. ما هم این افتخار و فرصت را داشتیم که خدمت اقای رئیسی برسیم و پیش از اعزام تیم ملی خدمت ایشان باشیم، البته پیش از دیدار، مراسمی برگزار شد و اعضای تیم ملی خدمت مادر ۳ شهید رسیدند. پس از آن، خدمت آقای رئیس جمهور رسیدیم و پاداشی به مناسبت حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی پرداخت شد. بعد از این مراسم تیم ملی عازم قطر شد. ۱۰ و ۵ سکه به اعضای تیم ملی داده شد و در واقع این سکه‌ها قبل سفر تیم ملی در همان اتوبوس بین اعضای تیم ملی توزیع شد.

وی درباره معیار تقسیم سکه‌ها بین اعضای تیم ملی فوتبال ایران و نفرات تقسیم شده، افزود: در واقع این سکه‌ها بین اعضای تیم ملی تقسیم شد. عرض کردم بازیکنان تیم ملی ۱۰ سکه، بعضی اعضای کادر فنی ۱۰ و بقیه اعضای کادر تیم ملی ۵ سکه دریافت کردند. برخی اعضا ۱۰ سکه و بقیه ۵ سکه گرفتند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا این سکه‌ها بین مدیران و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم توزیع شده است، عنوان کرد: لیست این نفرات را ندارم و تقسیم‌بندی به این شکل بود که صورت گرفت. اطلاع دارم که رئیس فدراسیون فوتبال این سکه‌ها را دریافت نکردند اما از جزئیات آن به این صورت اطلاع ندارم.

معتمدکیا در پایان در تماسی جداگانه اعلام کرد بر اساس اطلاعات کسب شده اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سکه‌‌ای دریافت نکردند و تعداد مجموعه سکه‌ها هم ۶۰۰ عدد نبوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )