با صعود تیم فوتبال استقلال خوزستان به لیگ برتر، مدیرعامل این باشگاه درباره وضعیت ورزشگاه خانگی آبی‌ها در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

با صعود تیم فوتبال استقلال خوزستان به لیگ برتر، مدیرعامل این باشگاه درباره وضعیت ورزشگاه خانگی آبی‌ها در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، استقلال خوزستان با برتری ۵ بر صفر مقابل آرمان گهر سیرجان در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال، بازگشت خود به لیگ برتر را پس از چهار سال جشن گرفت.

شاگردان سید اکبر پورموسوی در فصلی که گذشت، در ورزشگاه غدیر اهواز از رقبا میزبانی کردند. استادیومی که در لیگ برتر بارها مورد انتقاد تیم‌های مختلف قرار می‌گرفت و ممکن است همان مشکلات را در فصل آینده بازهم شاهد باشیم.

کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت ورزشگاه خانگی آبی‌های اهواز اظهار داشت: ورزشگاه غدیر حدود پنج سال استفاده نشد و هزینه تعمیر آن را با حمایت شرکت ملی فولاد ایران تقبل کردیم. چمن این استادیوم در میان بهترین‌های لیگ یک بود، اما استانداردهای لازم را برای لیگ برتر ندارد. روز شنبه شرایط ورزشگاه را بررسی خواهیم کرد. ما یا چمن را ترمیم می‌کنیم و یا اینکه برای کشت مجدد اقدام خواهیم کرد.

وی درباره سایر اشکالات ورزشگاه غدیر بیان کرد: در روزهای اخیر، ورزشگاه غدیر را تمیز کردیم و دیدیم که خیلی خراب نیست. صندلی‌های ورزشگاه جدید است و باید گیت‌های ورودی را نیز آماده کنیم. غدیر ورزشگاهی دولتی است و امیدوارم وزارت ورزش جوانان در صورت ورود VAR (کمک داور ویدئویی)، هزینه‌های تجهیزات این سیستم را تقبل کند. این استادیوم در میان پنج ورزشگاه برتر کشور است و باید کاستی‌های آن را برطرف کنیم.

در صورتی که ورزشگاه غدیر مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگیرد، شاید استقلال خوزستان مجبور شود در ورزشگاه‌های سایر تیم‌های هم‌استانی به میدان برود. استادیوم‌های شهدای فولاد اهواز و تختی آبادان طی سال‌های اخیر، میزبانی دیدارهای فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را بر عهده داشته‌اند و شاید آبی‌های اهواز مجبور شوند به یکی از این دو ورزشگاه نقل مکان کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.