هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است پرسپولیس با استفاده از تک موقعیت‌هایش توانسته به فینال جام حذفی برسد.

هافبک تیم فوتبال هوادار معتقد است پرسپولیس با استفاده از تک موقعیت‌هایش توانسته به فینال جام حذفی برسد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین ابراهیمی بعد از شکست ۳ بر یک هوادار مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: متأسفانه همان ۱۰ دقیقه، یک ربع اول بازی را بد شروع کردیم و جلوی تیم بزرگی مثل پرسپولیس کافی است که شما تقریباً پنج دقیقه بد باشید، چه رسد به اینکه ۱۰ یا ۱۵ دقیقه بد بازی کنید. متأسفانه دو گل دریافت کردیم و یک پنالتی ما با بدشانسی از دست رفت، همانطور که در نیمه دوم تیم برتر میدان ما بودیم و نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. پرسپولیس و استقلال اینطور هستند که از تک موقعیت‌های خود استفاده می‌کنند. آنها توانستند از موقعیت‌های‌شان به خوبی استفاده کنند و به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی درباره تشکیل تونل افتخار بازیکنان هوادار برای تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: تیمی که جلوی تیم قهرمان بازی می‌کند، وظیفه‌اش این است که به آن تیم احترام بگذارد. ما باید این کار را می‌کردیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این سؤال که تیمش مقابل هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به میدان رفته است و با این اوصاف کدام تیم را شایسته قهرمانی می‌داند، گفت: هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند به نظرم برنده بازی می‌شود و می‌تواند قهرمان شود. هر دو تیم قابل احترام هستند.

ابراهیمی ارزیابی‌اش از داوری بازی را اینطور بیان کرد: داوری بد نبود، اما می‌توانست بهتر باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )