شاگردان دیه‌گو سیمئونه با قبول یک تساوی خارج از خانه فرصت تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول را از دست دادند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با قبول یک تساوی خارج از خانه فرصت تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول را از دست دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌وشب نخست از هفته سی‌و‌ششم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال اتلتیکومادرید به مصاف اسپانیول رفت که این بازی پرگل در نهایت با تساوی ۳-۳ و تقسیم امتیازات میان دو تیم به پایان رسید.

اتلتیکومادرید در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که با گل‌های سائول نیگس در دقیقه ۲۱، آنتوان گریزمان در دقیقه ۴۴ و یانیک کاراسکو در دقیقه ۴۶ از میزبان خود پیش افتاده بود. این تیم تا دقیقه ۶۴ دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما سزار مونتس گل اول را برای اسپانیول به ثمر رساند. خوسلو در دقیقه ۷۵ دومین گل میزبان کاتالان را زد و وینیسیوس دسوزا هم در دقیقه ۷۹ با ثبت سومین گل اسپانیول را از شکست خانگی نجات داد.

با این نتیجه اتلتیکومادرید ۷۳ امتیازی شد اما با توجه به پیروزی رئال مادرید مقابل رایو وایکانو در دیداری که ساعاتی قبل‌تر برگزار شده بود، رده دوم را به رقیب همشهری تقدیم کرد. اسپانیول رده نوزدهمی هم که یکی از کاندیداهای سقوط است، ۳۵ امتیاز شد و فاصله خود را با کادیز رده هفدهمی به ۳ امتیاز کاهش داد تا شانس بیشتری برای فرار از منطقه سقوط داشته باشد.

همزمان با این بازی رئال بتیس هم در خانه به مصاف ختافه رفت که این بازی با برتری یک بر صفر ختافه خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.