کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا در جریان دیدار با پالما به شدت آسیب دید و به علت شدت مصدومیت اشک ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال بارسلونا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کوپادل‌ری اسپانیا روز گذشته به مصاف پالما رفت و با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید.

در دقیقه ۳۵ بازی و زمانی که بارسلونا ۳ بر ۱ از حریفش پیش بود، پای «سرخیو لوزانو» کاپیتان تیم بارسلونا بعد از برخورد با زمین به شدت آسیب دید. لوزانو که ظاهراً همان موقع متوجه شد رباط صلیبی اش پاره شده، روی زمین نشست و اشک ریخت.

حسین طیبی بازیکن ایرانی پالما که در زمین بود، ابتدا از کادر پزشکی که در آن‌طرف زمین حضور داشت درخواست کرد به وضعیت کاپیتان بارسا رسیدگی کند. او سپس به سمت لوزانو رفت و به او دلداری داد.

درخواست طیبی از کادر پزشکی حاضر در سالن. لوزانو چند قدم جلوتر روی زمین دراز کشیده و اشک می‌ریزد لوزانو بعد از خروج از زمین، در پنج دقیقه پایانی روی نیمکت نشست و مدام گریه کرد تا جایی که فضای مسابقه را تحت تاثیر مصدومیتش قرار داد.

در نهایت و پس از اتمام مسابقه، بازیکنان پالما از جمله مسلم اولادقباد هم به سمت لوزانو رفتند تا از او در مقابل این آسیب دیدگی حمایت کنند.

تک گل تیم پالما در این مسابقه توسط حسین طیبی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. اولادقباد هم که چهار هفته گذشته لیگ اسپانیا را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این مسابقه باوجود قرار گرفتن در لیست تیمش، فرصت حضور در زمین پیدا نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.