کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت های غلط طی چند سال گذشته به استقلال ضربه زده است گفت: سکوت مسئولان ورزش در قبال این بحران عجیب است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم پرداخت مطالبات آندره استراماچونی از سوی باشگاه استقلال و حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: متأسفانه مدیریت‌های غلط در سالهای گذشته ضربات زیادی به استقلال زده و این تیم را دچار بحران‌های شدیدی کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های حال حاضر در لیگ قهرمانان است به دلیل سوءمدیریت و اتفاقات ناخوشایندی که برای این تیم بزرگ افتاده است در آستانه حذف از لیگ قهرمانان است و بجز این باید منتظر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم هم باشیم.

ورمزیار افزود: هواداران به شدت نگران این وضعیت هستند و عجیب است که مسئولان ورزش کشور هیچ واکنشی نسبت به این قضیه از خود نشان نمی‌دهند طوری که حس می‌کنیم هیچیک از مسئولان علاقه‌ای به اینکه استقلال از این شرایط بحرانی درآمده و در لیگ قهرمانان حضور پیدا کند، ندارند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر این اتفاق رخ دهد شرایط برای استقلال سخت‌تر خواهد شد. این تیم انگیزه‌هایش را از دست می‌دهد و دیگر نمی‌توان از آنها انتظار نتایج خوب داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )