سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، حضورش در تیم ملی فوتبال ایران شایعه بوده است.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، حضورش در تیم ملی فوتبال ایران شایعه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، «پاکو خمس» در واکنش به شایعه حضورش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: شایعه شده بود که سرمربی تیم ملی ایران شوم. تنها واقعیت این است که من سرمربی تراکتور هستم. ما نمی‌توانیم پیگیر و وابسته به شایعات باشیم.

وی با بیان این موضوع که هیچ صحبتی در این باره با او نشده بود، ادامه داد: من فکر می‌کنم انتخابی که الان داشتند، این بود که یک سرمربی خوب را دارند. از سرمربی جدید هم تشکر می‌کنم که نفراتی را از تراکتور فراخواند و این برای ما نکته مثبتی بود. دوست داریم به‌عنوان یک تیم، از تراکتور بازیکن بیشتری را فرا بخواند. واقعاً برای سرمربی تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطر نشان کرد: بازی با کنیا را تماشا کردم. وقتی سرمربی جدید می‌آید، زود است که بخواهیم قضاوت کنیم. او یک هفته با تیم کار کرده و واقعاً خیلی زود است که بخواهیم درباره عملکرد او و تیم ملی ارزیابی کنیم. فکر می‌کنم او با گذشت زمان تلاش می‌کند که تیم خوبی تشکیل بدهد. ما مربیان نیاز به زمان برای کار کردن داریم.

خمس درباره جدایی کاوه رضایی گفت: او تصمیم گرفت که برود. من دوست داشتم بماند، ولی قراردادش اجازه می‌داد که در دسامبر برود و رفت.

وی در مورد اینکه شایعه شد که رضایی قصد بازگشت داشته، اما لیست تراکتور پر بوده، تصریح کرد: زمانی که تصمیم گرفت برود، دیگر راه برگشتی ندارد.

خمس راجع به موضوع درگیری‌اش با ریکاردو آلوز که از سوی این بازیکن در فضای مجازی مطرح شده بود، اظهار داشت: برای مهم نیست که در فضای مجازی چه اتفاقی می‌افتد و چه می‌گویند. من چیزی در فضای مجازی منتشر نکرده‌ام و به همین دلیل برایم مهم نیست. ما جلسه داشتیم. جلسه‌ای که خصوصی‌اش است، بهتر است نتیجه‌اش هم خصوصی بماند. هواداران نباید درباره آلوز هیچ‌گونه نگرانی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.